2.4.2011

avautuminen

MIKSI kukaan ei oo muistuttanu mua et pianoki on olemas ja sitä saa soittaa? lol, ku pitkäst aikaa kaivoin nuotit esil ja aloin jotain kokeilee ni vitut siitä mitää tullu XD nojaa, gazeton cassis rupee taas sujuu... pääsin mä sen ekan sivun loppuun asti jo ilma virhei ! :''D



äiti otti tänää taas amigurumit puheenaiheeks ja sit vähä aikaa stalkkasin googlen kuvahakuu ja asdasdasd haluun tollase sienen! :c ja noi pommit kans, kiitoos ~


no alotin mä sit iteki tekee yhtä, siit tulee banaani C: joo en tie miks, se ny vaa näyttää semisti helpommalt ku noi muut ja siihe äitil oli lankoi joten alotan sit siitä... tavote on tehä 50 tän vuoden loppuun menessä C: ei tuu onnistuu. lol.

~

ei juma ku himois kattoo l-koodii mutku pawli ei tie et mis sen tuottarit on nii en voi lainata ::c eikä se retardi tullu mun kans ees lenkille, joten kävelin yksin tuolla vesisateessa vittuuntuneena kaikkeen (etenki siihe et tilil vaihteeks 8 euroo ja siihe et tavarat ei toimi niinku pitäs) ja hankin itelleni kunnon flunssan sitten siinä ohimennen, hupsista. ♥

~

asdasd huomen naistenmessuil, lol mun miehisyys kärsii ja virtuaalipenis kutistuu.

~

veli tuli muute intistä lomille, jokohan se sais korjattuu mun koneen joskus... :c

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.