1.6.2011

VOI MIKÄ PÄIVÄ !

1. meil oli matikan koe ja osasin KAIKEN tajuukste niinku IHAN KAIKEN eli kymppi tulee ja porukat on mul jäätelön auki! ♥


2. hieno kesän alotus: istuttii pillarin terassil nauttii fiiliksest ja sit mä ja henkka käveltii takas koulul ja puhuttii henkevii jaja sillai ja sit yhy henkka vei mun aurinkolasit koko kesäks ellei sit jossai nähdä muttaa kuitenki!


3. sain ratkastuu mun vaatekriisin! koska siis toi yks gradzilla valittaa et mul on mekkopakko ja vitut, mä pistän komeet vaatteet ja creepersit jalkaa kähähähääh!

nyt ku viel sais lauantai suunnitelmat kasaa ni ai että c:

2 kommenttia:

  1. ahihihihi nauran jos saat 10- (8
    ps. mäki oon komee
    pps. en oikeesti, oon tyylikäs konttorinainen :] khee.
    ppps. pinkkii litkuu <3

    VastaaPoista

Ja se oli käsky, ei ehdotus.