19.10.2011



hämmentävien unien aika jatkuu.
koska oon täs viime aikoin nähny niin helvetin outoja unia ettei mitään rajaa.

  • olin bb-salarin kans yhes ja sit se tarjos mul illallisen jossain karkkikaupas mut sit yks toine yritti iskee mua
  • juoksin tsunamii karkuun kahen thaimaalaisen kans
  • olin (mansikkamehu)kylvyssä shinyan kanssa

ja vaikka mitä muuta.

ja mua hämmentää ku en enää inhoo lapsii nii paljoo. okei inhoompa mut yks lapsi on ilmestyny mun elämään ja se on oikeesti iha kingi ja oon niin sen fani. ja sen pikkusisko on semi ihq !
voisin adoptoida niist toisen. ennemi sen tytön. joka on muute vast 2-vuotias ja silti nii helveti fiksu ja taitava et oikeesti hämmentää. piirtääki paremmi ku oma sisko joka on 5 ._. ja puhuu paremmi. ja kaikkee. hämmentävää. mut se on iha jees. ja sen pojan kans koottii koko aja
palapelei vaikken tykkää niistäkää. what the duck is going on ?

taidan tarvita jotain seuraa etten sekoa. syyslomat ei oo mua varten. etenkää ku en oo syöny täs loman aikan tyylii muuta ku purkillisen papui, koska kukaan ei voi ostaa mulle ruokaa tai ottaa normiruuast sen verra eriksee ennen lihan lisäämist et voisin syödä jotain. nojaaaa.



ps. tykkään kommenteista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.