12.5.2012

whiuwww :3

aaaaa long time no bloggin' !

viime vklp olin laivalla ja oli tosi hauskaa ja ei kai siitä sen enempää.
kaveri vaa oli tosi nihkee ku ei lähteny mun kans crazybailaa : | mut oikeesti hanu on kiva ja hyvää seuraa ! (---:
mut kuitenki. ja siel olin ekaa kertaa baarissa höhö.
ja kivoja ihmisiä oli ja kivasti niihinkin tutustuin pariin tai no niin...


MUTTA TÄNÄÄN TIDIDII !!!

ensin old texas @ kaarina ja siellä HERRA VITUN YLPPÖ + IHMISET ♥ TULEE IHAN PARASTA OIKEESTI

ja sit lähetää turq jaja forte ja suxes hohohoo ah kyllä.
tulee hienoa.

feat pixu ♥


näytän vaa tosi tyhmält ja tylsält mut ku vaatekriisi : |
ja ku olin tänää jo kerra turus äitin kans nii yritin löytää jotain uutta paitaa mut en sit löytäny mitään kivaa : //
joten nyt oon tylsän näköne :/
MUTTA KOHTA LÄHDEMME. (kahen tunnin päästä)

ps. ostin muute äitil kivan äitienpäivälahjan ^^


//edit! huomasin etten oo kirjottanu vapustakaa mitään mut seki oli iha buenoooh koska riqn ja hanun kans turus ja no joo ... oli hauskaa !! XDD
aiemmi illal kyl oltii riqn ja pikkusiskon kans kattoo hevisaurusta. se vast parasta oliki XD ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.