18.11.2012

happiness

tekisi kovasti mieli selittää kaikenlaista, mutta mä en osaa enää.

mutta olen onnellinen ja kaikki menee nyt tosi hyvin ja jee! kaikki paitsi lukio tuntuu hyvältä ja oikealta mun elämässä ja on kivaa olla minä ja elää ja kaikkea!

olin maata näkyvissä festareilla ja vaikka ei ollut niin kivaa kuin viime vuonna, niin oli silti tosi huisia! kiva nähdä kaikkia ja viettää aikaa hienojen ihmisten kanssa c: ja kiva viettää festareiden ohella aikaa ihan todella mahtavan ja ihanan ihmisen luona ja olla siellä yötä lauantaina! C:

mitkään sanat ei oikeasti nyt riitä kuvastamaan mun tunnetiloja, tai sitten riittäisi, mutta en tiedä niitä. en vaan ole ehkä koskaan ennen tuntenut oloani näin hyväksi ja hyväksytyksi! ♥



ps. bilsa on perseestä ja mun piti olla huomenna kipeä, mutta pakko raahautua koululle, kun täytyy ilmottautua yo-kokeisiin. vittu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.