30.11.2012

sairas ruumis


löysin tosi hassuja webcamkuvia. harmi, että noissa kahdessa ylemmässä oli niin huono valaistus, ettei näe mitään. well, IDGAF c:

oon sairastellut ihan hirveesti tämän viikon aikana, pari kertaa luullut jo tekeväni kuolemaa tai saaneeni pusutaudin. en kyllä sitten tiedä, että kumpi niistä olisi pahempi. nyt alkaa kuitenkin olla jo kurkkukipu poissa ja sellainen kylmäpaskaolo myös. jäljellä enää tällaista vähän kuumeista oloa ja kauhea nuha :c

maanantain olin jopa pois koulusta, siis omg. muuten oon ollut tosi ahkera opiskelija ja raahautunut puolikuolleena tunneille. yay for me! huomenna luojan kiitos vain 1,5 tuntia ja sitten jos on jo parempi olo huomenna, niin suunnaksi turku ja liina c: ♥ muuten täytyy odottaa sunnuntaihin asti, että nähdään :c

isä teki mulle muuten tänään jotain juotavaa lääkettä ja se auttoi ihan tosi paljon, kun mun kylkeen sattui ja olin jo melkein kolkuttamassa taivaan porteille sen kivun takia. mutta sitten tuli tosi jees olo! 

tänään kyllä sai taas elisenvaaran väki todistella mun kuumehourailuja. esimerkiksi portaissa sekoilua ja muuta mukavaa c:

asdfgh pitäisi varmaan nukkua, mutta nukuin niin pitkät päikkärit (vahingossa), että en tiedä pystynkö siihen :c oh well, kohta sekin selviää.

ai niin! olen ahkerasti myös aloittanut huoneen siivoamista, joten postausta täältä minun valtakunnastani saattaa olla suunnitteilla lähiaikoina! :D

6 kommenttia:

Ja se oli käsky, ei ehdotus.