2.12.2012

glögiä ja lunta

OLI UPEA VIIKONLOPPU ♥

kiitoskiitoskiitoskiitoskiitos!

liinalla siis olin yötä kivasti ja sitten tänään me käytiin näkemässä viimaa ja tehtiin hienoja kynttilöitä ja juotiin glögiä lumisessa kupittaan puistossa. oli niin kaunista ja ah. tahdon sinne takaisin!

ja käytiin myös juomassa coffee housessa kaakaot ja oli ihanaa. vaikka mun kaakao maistuikin kissan kuselta.

mutta oli niin kivaa, en jaksaisi millään odottaa torstaita, että nään noita ihania ihmisiä taas ! ♥


Liina on ihanasuloinenparasmahtavarakas ♥
ja mä olen ällökliseysihqteini...


4 kommenttia:

  1. Voi pikkunen. <3 Mieti milt me näytetään ulospäin xD Ihmiset kohta kyllästyy tähän pumpuliin! Mut oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä luulen myös, että kohta ihmisiä vituttaa... XD mutta mua ei haittaa, mä oon onnellinen, joten mähän hehkutan tätä tunnetta! ♥

      Poista
  2. no tuitui vaan niin!!

    VastaaPoista

Ja se oli käsky, ei ehdotus.