6.2.2013

Hei hei mutsi, mä en oo syönyt mun lääkkeitä.

Okei, kyl mä oikeesti söin. Ihan kiltisti.

Mutta vittu oon ihan pihalla atm mitä vittuu mä teen mihin mä haen mitä musta tulee onko musta mihinkään vai jäänkö vaan kaiken varjoon?

Mulla on kyllä ollut ihan awesome päivä ja eilen oli tosi hubaa! Matikan preli meni eilen vituilleen, mut sitten Rikun kanssa Turkuun ja nähtiin Liinaa ja mentiin sitten kahville ja leffaan ja sellasta. Ja sitten illalla pääsin himaan ja olin saanut tosi kivan viestin (;


Terve! Onneksi olkoon, voitit liput Intohimon keikalle itsellesi ja kaverillesi, sekä Northern Light albumin ja t-paidan!
Ilmoitatko valitsemasi keikan ja avecin nimen niin laitetaan nimet ovelle? Loput palkinnot saat bändiltä keikkapaikalta.

EI PAHA! Sinne Liinan kanssa perjantaina ♥ Ja lauantaina on se Pariisin Kevään keikka, mitä periaattees en oikeesti voi/saa/halua missata, mut alkaa olla rahat kovin tiukilla. Mutta kuitenkin! En tajuu mistä tää mun tuuri on oikeesti tullut! XD Just voitin Tilkkutäkki-levyn ♥

Joo no mutta sitten tänäiseen. Oli enkun preli. Vähän pelotti, kun en oikein hyvin oo valmistautunut. Mut sitten eilinen palautu mieleen ja olin tosi hyvällä tuulella, kun ajelin kouluun. Päässä pyöri Fast & Furious 6 -traileri ja radiossa soi Olavi Uusivirran Tiet Etäisyyksiin.

JA SE OLI IHAN VITUN HELPPO SE PRELI !!

Kaheltatoista sain valmiiksi (vaikkei se mitään tarkoitakaan) ja pääsin kotiin sitten kivasti heti. (:

Nyt alkoi stressi. Mihin helvettiin mä oikeesti haen lukion jälkeen? Jos sitä sitten yrittäis sinne yliopistoon. Sinne mä oon oikeesti halunnu ihan kakarasta. Nyt viimeiaikoina vaan alkanut suuruudenhulluks ja halunnut Stadiin tai taitelijaks tai jotain. Koko ajan mieli muuttunut. Ehkä must tulee luokanopettaja. Sitä mietin jo 7-vuotiaana. Ja vielä yläasteella ja lukiossakin... Hmm...

8 kommenttia:

  1. Älä mihinkään yliopistoon hae, tee jotain mistä maksetaan, niin ei tarvitse opintojen jälkeen kortistossa pyöriä ja tehdä koulutusta vastaamattomia hommia. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, niin... No mutta eipä tässä oikein muitakaan ideoita ole... :(

      Poista
  2. Minulla olisi sinulle haaste blogissani (;
    http://look-bright-side.blogspot.fi/2013/02/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. that's awesome! teen heti tän, kun mulla on vähän aikaa! (:

      Poista
  3. Oh shit, oot joutunut häiriköinnin kohteeksi! http://lookinatemppu.blogspot.fi/2013/02/the-versatile-blogger-award.html

    VastaaPoista

Ja se oli käsky, ei ehdotus.