22.4.2013

Hulluu elämää.

Jeah, mä oon löytänyt sen asian mikä tekee mut onnelliseks. Vitun raskas fyysinen suoritus. Se tunne ku tulee 8,5 tunnin työpäivän jälkeen, kaikki lihakset tärisee (ensin tietysti pyöräilin duunimatkan 25 kilometriä, kyllä) ja se on vaan niin vitun upeeta.

Lisäks tuol kanalas on muutenki tosi vitun jees, diggailen suuresti! Vaik en ois ikinä uskonut selviäväni siitä, koska yh rankkaa ja haisee. Mut kyl se vaan on tosi jees. Eikä ees haise oikeest niin pahal ku luulin lol.

Keikkakuume kasvaa, tatskakuume kasvaa, kaikki kasvaa ja etenkin mun hauis.

Ja ainiin, päätin sittenkin pitää ihan oikeet lakkiaiset. Eikä pelkästään kahvittelut mammal ja kavereil, vaan ihan oikeet lakkiaiset. Koska sit äiti tekee enemmän ruokaa jee. Paitsi iskä tyhmy, kun luulee voivansa päättää mun pukeutumisesta. Ja vitut. Mähän pistän päälleni vain sellasta, mikä tuntuu hyvältä. Piste. Ja mielellää myös näyttäis jotenki kivalta. Voi äitiraukkaa, ku joutuu mun kans ostoksille derp.

AAAAAAAA haluun taas leimata itseäni, mut periaattees rahaa olis vast kesällä ja kesällä en sitä ota. Täytyy odottaa syksyyn ja alkaa sitten säästötoimenpiteisiin. Hiihihi, tahtootahtoo. Sleeve täytyy saada aluilleen mur.

Pari romahdust tullu, koska mun tulevaisuus näh, ei oo kivaa olla näin sairas joka paikasta. Saa nähdä miten intin kans käy, kun päässä kysta, sydänvika ja polvivammapaska. Jeah.

Mut ei se haittaa, koska lukio on finished ja mä sain mantsan kurssista ysin vittu YSIN!!!! Keskiarvo tais nousta. Nyt pitää enää päättää, et meenkö korottamaan äikän vai en.


2 kommenttia:

  1. Aa hei mä allekirjotan ton vitun raskaan fyysisen suorituksen kans täysin! Tulee ihan mahtava olo sen jälkeen

    VastaaPoista

Ja se oli käsky, ei ehdotus.