6.5.2013

Nyt on aika.

Lupasin että kirjoitan, joten here we go! Ruhtinaaliset 20 minuuttia tätä päivää jäljellä, mutta menkööt.

Lyhyesti mun viimeisimpiä kuulumisia öö. No joo, oli vappu ja mulla oli ihan hiton hauskaa. Aloteltiin kaverin mökillä ja sitten koitettiin liftata Turkuun, koska Eme siellä, synttärisankari! Kyytiä ei saatu, joten soitettiin taksi. Meni ihan kiitettävästi rahaa, mut koska olin fygeissä, niin maksoin tietenkin. Myös taksin sieltä pois. Turussa hetki seikkailtiin ja näin paaaaaaaaljon kivoja tuttuja. Sitten eksyttiin yhden uuden ihmisen luokse ja oli myös tosi mahtavaa siellä. Uudet ihmiset! :3

Viikonloppuna olin tarjoilemassa yksillä synttäreillä ja voi sitä ahdistuksen määrää. Hauskaa oli silti takahuoneen puolella Rikun ja sen siskon Tanjan kanssa. Ja sitten niille yöks TÄYTTÄ MAITOA. Nukkumaan joskus puol viideltä, mut mikäs siinä. Sunnuntaina sitten vähän heikossa hapessa derp. Sekin meni kuitenkin kivasti, vaikka ahdisti totta kai ja paniikkikohtaus keskellä toria. Kaikkien keskellä.

Sain kuitenkin Collanin soljen, mikä oli tosi jees. Meidän vanhauusi herra lippukunnanjohtaja käski kaikki piiriin ja käski mut siihen keskelle. Luulin et se käskee vetämään ponileikkiä tai jotain, mut oikein juhlallisin sanoin luovuttikin soljen mulle. Ihan vitun siistiääää! c: Tahdissa en pysynyt yhtään, mut sijotuttiin silti pienten lippukuntien sarjassa kahdeksannsiksi. Huonommin kuin yleensä, mut ei ketään oikein siellä jaksanut hymyillä, kun oli niin kova tuuli.

Noiden synttärien takia missasin suuren iltanuotion, mikä periaattees ehkä vähän harmittaa, mut ei sit kuitenkaan. Koska mulla oli ihan törkeen hauskaa ja jos oisin mennyt, niin oisin nukkunut kuitenkin jossain kylmässä kopperossa. Heräsin aamulla siihen, että oli vitun kuuma ja haisin, mut oli se silti kivempi kuin paleleminen.

Huomenna ekat pääsykokeet. VAKAVA kyseessä, haen Turun yliopiston kasvatustieteelliseen opiskelemaan luokanopettajaksi. Lukeminen tosin jäänyt melkeinpä nollille, joten lottoamalla mennään möh. Ihan sama, nyt en jaksa välittää.

(VARTTI AIKAA VIELÄ, JES! Ainii, mua häiritsee nää isot kirjaimet ja asiallinen tyyli, pitäisköhän palata takas vanhaan tuttuun vitut-kieliopista-periaatteeseen?)

Äsken tulin juuri Emeltä (taas vaihteeksi). Värjättiin mun hiukset, nyt ne on melkein valkoset. Ostan huomen vielä yhden paketin jotain tehoekstrahypermegatappo blondausväriä, niin eiköhän näistä platinat saada.

AINIIN ja oon ostanut oman laudan, skeittailin pari päivää tollasella vanhalla kasaan kuivuneella paskalla, mut nyt oma ihan uusi jee! ♥ Enää täytyy opetella käyttämään sitä... XD Eteenpäin pääsen jo ja vähän osaan kääntyillä!

Ja oon alkanut popittaa Die Antwoordia. En tajuu miten oon näin koukussa, Eme on kyllä myös, mut silti!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.