31.10.2013

hello november!

MARRASKUU ALKAA TUNNIN PÄÄSTÄ!!!

eli niin alkaa myös nano. mut mun pää särkee taas tosi kovasti, joten kirjotan päähenkilöstä tollasen kuvauksen itelleni. (miksi, se oon minä ite, en tiedä?) ja meen sitten nukkuu jee! :3

tänään piti käydä salil, mut se jäi. nukahdin lol.

mut ostin kilon kirjolohta ja laitoin sen suolaan. aamul saa graaviilohta! ♥

ja huomen meen ihan aikuisten oikeesti sinne salil. täytyy saada kunto kohoamaan, koska JOULUKUUN 13. PÄIVÄ MINULLE ON VARATTU AIKA LOIMAAN ALUESAIRAALAN NEUROLOGIN VASTAANOTOLLE JA VIHDOIN SAATAN SAADA ITSELLENI NE HITON A-PAPERIT!!!! ♥♥♥

joo, muuten kuuluu aika paskaa. vituttaa kaikki. kaamos. forever hungry.

ps. oon ehkä vähä lonely, saa piristää mun päivää. tuokaa mulle vaikka batterya tai heittäkää kommentilla? :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.