6.11.2013

mul on ihottumaa...

...käsissä.

ja hienon negatiivisen alun takia kaikki luulee, et mä angstaan taas MUTTA EN!

ihan törkeen hyvä päivä, en kestä. oon jopa saanu kaikenlaist aikaseks.

pyykit melkee kaikki pestynä ja pääl toistakymment avaa tehty! lisäks nanoa käännetty lisää englanniks, että tulis lisää sanoja. taidan siirtyy huomen viime vuoden nanoon ja kirjottaa sen valmiiks ja that's it. koska oon näin kakka ):

JA NIIN PÄIVÄN PARAS OSUUS!!!

SAIN HAAVISTOLTA SÄHKÖPOSTIA!! ♥ tai no se vastas mun haastattelukysymyksiin uravalmennuksen etätehtävää varten, mut kuitenki! se vastas! oon niin muikeena, et ei mitää rajaa :3

lisäks mul on tupakkaa ja sipsuja, parasta.

ja näin hinttibaageliiki aka rikuu pitkäst aikaa! ja opetin sil matikkaa, meitsi paras (ja rikkain ja kaunein eiku.)

rm meni jatkoon.

joo.

ei valittamist! paitsi toi ihottuma ja selkä sökönä, mut en haluu ajatella tollasii ny ku on nii hyvä fiilis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.