9.2.2014

mä oon voittaja (sairas sellanen)

1. lapset on musta nykyää ihan kivoja.

2. olin eile pt-kisoissa porissa (vaativin sarja woopwoopwoop) ja selvisin jopa maaliin asti ihan omin avuin, vaik henkka ja atte päättiki valita kaikkein vittumaisimmat reitit, vaikka tietä olisi mennyt vierestä. kisat organisoitu ihan päin vittua, oltiin ekana maalissa kaks tuntia oletetun ajan jälkeen, ja me sentään skipattiin ainaki 4 rastia. lol. meiän ois pitäny olla monestaki syystä ulkon kisasta, mut sijotuttiin silti! :D well voitin ainaki itteni, oon ylpeä.

3. kisojen takia oon ihan hiton kipeenä. atm 38,4°C kuumetta, mikä on tyyliin mun ennätys.

4. olin tänään duunailees, oli kivaa KOSKA MELLE! :3 vaik olinki ihan kuollut.

5. natu on ihq pikku kisu tuitui ♥ sen söpöö naamaa jaksaa tuijottaa 10h putkeen (testattu on) ehehehe :D natua on myös kiva häiritä ku se puhuu puhelimessa äitinä kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.