8.5.2014

ugh

avasin koneen just ekan kerran yli kuukauteen, ei oo tullu tarvetta ku toi tablet mahtuu käteen paremmi.

mutta kuitenkin! sil on paska kirjottaa mitään (lisäks se lagii iha vitust jo, hyvä ku mun laitteet kestää pitkään kunnos) ja niiiiiii, ei oo hetkeen tultu kirjotettuu mitään, sori! ):

viime aikoin oon lähinnä tehny töitä (kolme duunii wuhuu!) ja yrittäny selvitä pääsykokeist. vakava-koe oli jo, selvisin siit jes! :3

mun maailma on viime aikoin täyttyny lapsista.

oon jutellu ihan hitosti sellasten ihmisten kans, joiden luulin jo kadonneen mun elämästä. tänään näin yht kaverii, jota en oo nähny tyyliin ysin loppumisen jälkeen? mut jee kuitenki! :3

vappu oli hitosti känniä.

logopedian pääsykokeeseen tuskin ees meen. en jaks hakee sitä hiton lääkärinlausuntoo nimittäin. :D ja mua pyydettii maanantain töihi, ni sinne sit! :3


hyi silmäpussit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.