13.11.2014

home is where ur mom is making the food

juuh elikkäs, oon onnelinen koska mun pakastimes on pyttipannua ;---; en ehkä jaksa syödä sitä ikinä, koska ugh, käytiin kaverin kans ruokatunnil kebulla ja oon niin täynnä vieläki, et halkeen (terveelliset elämäntavat)

koulu on niin kivaa :3 kokeist menny kaikki tähän asti hyvin ja mein porukka on niin kiva :333 en kyl ehkä oo tätä mieltä ens viikol enää, koska tkp mut...

huomen maata näkyvissä festarit, ekaa kertää tekee jv-hommia kortin kanssa (paitsi et mun kortti ei oo vieläkä tullu postissa perhana)

mun kämpäst ainoastaan keittiö näyttää täl hetkel kivalt. ja se on nii pieni, ettei siel mahu ees tekee ruokaa :'D makuuhuone ja olkkari on niin tyhjiä ja ankeita vieläkiiiin saa tuoda tauluja kaikkee muuta kivaa seinille! :3 ens viikol saatan jopa vihdoin saada sohvan itelleni ja ruokapöytää etc, ettei tarvis lattial syödä. vaik menee tää täsäki kyl, ei siin mitää :D

ainii, koska aina joku vituttaa ni tottakai nytkin. hukkasin eilen mun bussikortin ja sil ois päässy viel joulukuun alkuu asti damn it.

nii ja kiits brad pitt, aloin lukee taas vanhoi saksan kirjoi, jos vaik sanat muistuis päähä!

2 kommenttia:

Ja se oli käsky, ei ehdotus.