25.8.2016

jag är glad att jag har dig, att du stannar här hos mig

oon tyyliin pelkästään angstannu tähän blogiin. mut nyt ekaa kertaa piiitkään aikaan (edelleen persaukisena, ilman kunnon duunia tai opiskelupaikkaa), oon ihan massiivisen onnellinen.

koska mul on oma älskling! mau :3

kuulostaa ihan superhasardilta, koska mä + parisuhde ei oo oikeestaan ollu mikään paras yhtälö ikinä, mut nyt kaikki on tosi erilaista. oon oikeesti onnellinen. mikään ei pelota eikä ahdista, vaan kaikki on täydellistä. paitsi välimatkat. :( kaikki tuntuu hyvältä ja oikeelta.

mun älskling on maailman ihanin suomenruotsalainen poika ja mä rakastan sitä ihan hulluna ja tulevaisuus näyttää nyt hyvältä, vaik maailmat kaatuis niskaan. joten kaikki on hyvin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.