11.6.2013

Kuolla kauniisti vierelläs maaten.

HAHA nyt tulee juttua niin helvetisti. en vaan tie, että mistä aloittaisin no tota.

tammileiri oli ja meni siellä lähijohtajana ja meni ihan kivasti. tosin heti ku mut jätettii yksin niiden 14 penskan kanssa nii yks sai nyrkistä (mun, hups XD) silmään, kahelt aukes polvi ja onnistuttiin rikkoo ruokailuvälineteline kahdesti. hauskaa oli kyl silti.

käytiin aikaa sitten rikun kans kattomassa fast six ja voi hyvä luoja. ei siitä enempää. paitsi et voi hyvä luoja. joo, menkää ite kattomaan. voi hyvä luoja.

hmm sitten serious business, sydäntä alettiin tutkii uudestaan, koska mun neurologi epäilee sen olevan jotenkin yhteyksissä mun aivokysta-asian kanssa. sain lääkityksen 3 kuukaudeks, jotain deprakinea. ja sitten laitetaan taas vuorokauden seuranta sydämeen heinäkuussa. hehe. ajokielto ja absolutismi ainaki nää 3 kuukautta. bullshit.

noista kahdesta asiasta johtuen mun kesälomasta tulee luultavasti paskaa, koska en voi lähtee mihinkää enkä voi juoda. mut onneks ostin tammileirillä scandinavian outdoorin pisteeltä itelleni riippumaton. laitoin sen tuonne metsän reunaan puiden suojaan roikkumaan. ja sit siel on tollanen retkeilytuoli ja vien sinne viel pöydän, kunhan ehdin. ja asennan katoksen vielä, niin siitä tulee mulle kunnon lusmuilukeidas.

polvi on muuten taas ihan tohjona. just ku luulin, et se ei taas vaivais enää, niin nyt sit särkee ihan helvetisti. en tykkää. not at all. yhy. :(

lisäks mul on tullu viime aikoina sellanen olo, et ihmiset ei tykkää musta. mut se kyl menee aika nopeesti ohi aina. lol. missä mun itsetunto en tiedä.

ens kesänä piiru 2014 (piirileiri. sitä ootellessa) pitäis alkaa myös säästää japanin jamboret varten vähä fygee.

AINII harmi esiintyy ruississa PARASTA MEITSI DIGGAA!! onneks eme käski mun kuunnella niitä. :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.