9.2.2015

i do i do i do i do

nyt on kyllä ollut niin kiva päivä, et melkei harmittaa kellon olevan jo noin paljo :c käväsin kahvilla eksuttimen kans ja luulin rikkoneeni auton ja näin vanhoi opettajii (ja mut voi kuulemma hyvin nähdä vartijan ammatissa) ja oon heitelly kaikkien kans iha hillitönt läpändeerust ja voi juku joo.

ja mul on instas kolme kuvaa peräkkäi, mis oon jonq kans. eli mul on sittenki sosiaalinen elämä!!

en nähny salkkarei, koska oon pöytiksel ja äiti ei diggaa buuuuuu, eikä mun katsomo toimi )8 ja tää kone on muutenki iha hullun hidas.

perjantain olin elämäni ensmäises työhaastattelus i k i n ä ja se oli aiva helveti kuumottavaa ja olin iha liia ajois ja tärisin melkein ja pelkäsin, MUT se kyl meni ihan hyvin. että jospa sitä sitten saisi työharjottelupaikkaa piakkoin, ois tosi kiva. pitäs kyl ehkä hakee jonneki muualleki mut no jaa.

keskiviikkon vast takas kouluun :o



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.