5.9.2013

mun silmät, mun korvat, mun rahat.

silmät sattuu. korvat tahtoo kuulla. en tie mitä teen mun rahoilla. otsikko selvitetty here you go.

mulla on nyt taas vaihde vitosella ja meen niin perkeleesti eteenpäin. ja paskat, ehkä kakkosella. mut on seki parempi ku pakki!

otan uudet sudarit huostaani yhen uuden johtajan kanssa, aloin suunnittelee samoajil taas häppeningii syksyks, oon kanalas töissä aamusin, teen kaikkee.

tänään ajoin esimerkiks mein nurmikon. sellanen pieni hämmentävä vitutus on jossain tosi syvällä, mut en oo tutkaillu sitä vielä sen enempää, joten en osaa sanoo siitä mitään.

ja meen sunnuntaina rok-kouluttajakurssille! VITSIN HURJAA!

huivi tuoksuu hyvältä.

enkä osaa päättää et meenkö kattoo eat you aliven vai en.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.