29.10.2013

jee

vauvavitsit vainoo mua. omg.

jännää, et nyt ku oon uravalmennuksessa, ni bloggaan enemmä. hehe. ei vaa, tein jo yhen työhakemuksen! jota en kyllä lähetä ehkä. tai jos lähetän ni se tarkottais sitä, että muutto tampereelle odottais (mikäli siis sen paikan saisin.)

hakemus oli kuulemma oikein hyvä, kouluttaja palkkaisi heti. oon vaan niin paras lätisee paskaa!!

nyt ku sais sen kokeilupaikan viel. ens viikoks. tulee kiire. mut ketään ei huoli. yhyy. angst.

aattelin värjää hiukset taas! :3 KOSKA PALKKAPÄIVÄ EILEN en ees muistanu et saisin palkkaa viel. hoho.

ja koht on marraskuu ja se kuumottaa pahastikovasti. ok ei oo kyl kauheest menoja, toivottavast niit ei myöskää tule. lol.

voisin lähtee baariin. joo.

vittu ku hurts viikonloppun ja mä oon jossain pyllyssä retkellä opettamassa sudareille näyttelemistä. MIKSI. MINÄ. EN. HALUA. äiti pakotti ):

hyvii näytelmätekstei otetaan vastaan!

ps. iskä oli ottanu aamul vahingos mun eväät, toivottavast se ei kuole nälkään... ):

nii ja hanpe ei tullu tänää uravalmennukseen, kakkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ja se oli käsky, ei ehdotus.